drukuj

Prezydent Gorzowa skazany na 6 lat więzienia!

Kategorie: Tagi:
Wyrok w sprawie afery budowlanej zostanie ogłoszony w piątek po 9.00

6 lat bezwzględnego więzienia, 17,5 tys zł grzywny, a także 8 lat zakazu wykonywania funkcji publicznych - taki wyrok usłyszał dziś, w piątek 8 lipca, prezydent Gorzowa Tadeusz Jędrzejczak. Wyrok nie jest prawomocny.

Proces trwał ponad dwa i pół roku, poprzedziło go pięcioletnie śledztwo. - Bez przyzwolenia prezydenta i jego urzędników korupcja nie byłaby możliwa na tak wielką skalę - mówiła prokurator Ewa Cybulska.

Przeczytaj, o co chodziło w aferze budowlanej

Jej zdaniem istniał układ władz Gorzowa i przedsiębiorców budowlanych, na którym miasto straciło w sumie 6 mln zł, płacąc m.in. za niewykonane prace. Dla kilkunastu oskarżonych zażądała więzienia i obowiązku naprawienia szkód, np. prezydent Tadeusz Jędrzejczak miałby odsiedzieć 7 lat i zapłacić 1 mln zł, a przedsiębiorca Zygmunt M. aż 3,6 mln zł. Obrona uważa, że nie ma dowodów na aferę i poprosiła o uniewinnienie.

Zobacz, jak Tadeusz Jędrzejczak prosił o uniewinnienie

Tadeusz Jędrzejczak ma 56 lat. Od 1991 do 2000 r. był posłem na Sejm. Prezydentem Gorzowa jest nieprzerwanie od 1998 r.

To była najgłośniejsza sprawa karna w historii Gorzowa

Zdjęcia

  • Wyrok w sprawie afery budowlanej zostanie ogłoszony w piątek po 9.00
redakcja
Autor:redakcja

Zaloguj się lub utwórz konto, by oceniać

Komentarze
Esttera
Esttera pt., 2011-07-08 06:37

Ogłoszą wyrok i z mety złożą

Ogłoszą wyrok i z mety złożą apelację.

Monika P. http://pl-pl.facebook.com/people/Monika-Anna-Piotrowska/100002599040975
Corve
Corve pt., 2011-07-08 07:20

Dzisiaj w ogólnopolskich

Dzisiaj w ogólnopolskich mediach będziemy jako miasto sławniejsi od Starachowic i Sopotu.

Jamajka
Jamajka pt., 2011-07-08 10:46

No to faktycznie, będzie

@Corve:

No to faktycznie, będzie głośno. Pewnie podobna sława, albo jeszcze lepsza, jak wówczas, gdy został aresztowany.
Brawo! Cóż za oryginalna promocja miasta.

joannadiablo
joannadiablo pt., 2011-07-08 11:13

Hurrrraaaaaaaa !

(przepraszam, nie mogłam się opanować)
Rozumiem, że po ogłoszeniu wszystkich wyroków T.J zostanie przewieziony do aresztu?

----------------------------------------------------------------------------
bytek
bytek pt., 2011-07-08 11:15

Byłem tam - wrogowi nie życzę...

Dla T.J. wystarczy w zupełności kara 8 lat zakazu wykonywania funkcji publicznych. Tylko to... Szkoda człowieka... Cóż...

Corve
Corve pt., 2011-07-08 11:49

Pan Sędzia Hendler ma jaja!

Pan Sędzia Hendler ma jaja!

p.s.
Panie prezydencie głowa do góry 3 miesiące już zaliczone! :))

Vira
Vira pt., 2011-07-08 11:47

http://img256.imageshack.us/i

http://img256.imageshack.us/img256/5764/applause.gif

http://wtoku.tumblr.com - w hołdzie twórcom programu
Jamajka
Jamajka pt., 2011-07-08 12:03

Ej, ale wyrok jest

Ej, ale wyrok jest nieprawomocny, nie? Czyli do momentu zakończenia sprawy co właściwie?

Powinny być ograniczone ramy czasowe na apelację i zakończenie sprawy wyrokiem prawomocnym. Oszczędziłoby to wszystkim zainteresowanym, a zwłaszcza skazanemu w I instancji, nerwów.
Bo tak naprawdę kto jest pewien, że ten wyrok zostanie niezmieniony? Albo, że jest sprawiedliwy?

Nie żebym kogokolwiek broniła, bo jestem od tego daleka, ale myślę, że prawdy to my się już i tak nie dowiemy. Za długo to wszystko trwało i tyle.

Na tą chwilę uważam, że dla miasta stało się źle, bo który z potencjalnych przyszłych inwestorów będzie chciał myśleć o poważnych interesach z miastem, w którym zapadają wyroki skazujące najważniejsze osoby w urzędzie miasta?

Vira
Vira pt., 2011-07-08 12:13

a który z potencjalnych

@Jamajka:

a który z potencjalnych przyszłych inwestorów będzie chciał myśleć o poważnych interesach z miastem, w którym tyle się mówi o przekrętach na budowlance i nepotyzmie w każdej prawie instytucji?

http://wtoku.tumblr.com - w hołdzie twórcom programu
Jamajka
Jamajka pt., 2011-07-08 12:20

Dopóki się tylko mówi, a nie

@Vira:

Dopóki się tylko mówi, a nie ma na to poparcia w wyrokach, to można traktować jako zawiść, plotki, pomówienia itp. ;)
Wyrok zmienia postać rzeczy. Prawomocny, oczywiście. (EDIT: nieprawomocny w sumie też ;))

Jeszcze mnie interesuje, ile teraz będzie się ciągnęło wyjaśnianie sprawy CEA - betonu, ruchomej sceny itp. ...

Alicja Zell
Alicja Zell pt., 2011-07-08 12:28

cena...

Lepiej stracić na jakiś czas inwestorów (choć i tak nadchodzi czas, że nie będziemy rozpoczynać nowych inwestycji, a kończyć stare) niż żyć z siatką korupcyjną "na górze". Cieszę się, że w końcu prawda wyszła na jaw. Teraz widać czarno na białym, że gorzowianie byli tyle lat oszukiwani!!!! To dla mnie prawdziwy szok! Zawsze jest jedno ale... W Polsce słyszy się teraz: skorumpowany Gorzów. I wszyscy na tym tracimy. No ale trzeba zapłacić za to, kogo się wybrało w wyborach.

Gorzowianie, trzymajcie się! ;)

Jamajka
Jamajka pt., 2011-07-08 12:39

Myślę, że dla wielu to jest

@Alicja Zell:

Myślę, że dla wielu to jest szok, ja przypuszczałam, że jeśli w ogóle zapadnie wyrok skazujący, to co najwyżej w zawieszeniu. No, ale będzie apelacja, a tu trudno przewidzieć, czy wyrok będzie podtrzymany, czy nie.
Póki co to jeśli nieprawomocny wyrok, to chyba wciąż prezydent na urzędzie? Czy jak to wygląda w świetle prawa?

Może i racja, że lepsza czysta "góra" i chwilowy brak inwestorów, słuszna uwaga.

------

To teraz niech Redakcja zdradzi, kto będzie w-ce :))

Vira
Vira pt., 2011-07-08 12:44

No pewnie, że słuszna. Nie

@Jamajka:

No pewnie, że słuszna. Nie spodziewałam się wyroku skazującego, nawet nieprawomocnego, więc jestem pozytywnie zaskoczona.

http://wtoku.tumblr.com - w hołdzie twórcom programu
Jamajka
Jamajka pt., 2011-07-08 12:54
szmydsebastian
szmydsebastian pt., 2011-07-08 12:55

Od red. dyż.L Komentarz zmoderowany

(OD REDAKCJI: Fragment usunięto) - przydałoby się trochę podciąć piórka temu ptaszkowi. I schudłby na więziennym prowiancie, bo spasło mu się z dobrobytu.

Jamajka
Jamajka pt., 2011-07-08 13:28

;))

Mam nowe hasło dla promocji miasta:
Gorzów - przystań i ... posiedź. :DD

Sorry, jeśli kogoś uraziłam, może i trochę mnie poniosło :DD

kami33
kami33 pt., 2011-07-08 13:38

dopadla go sprawiedliwość!!!!

dopadła, go sprawiedliwość- myślał że będzie bez karny!!!

kami33
Vira
Vira pt., 2011-07-08 13:40

http://img718.imageshack.us/i

http://img718.imageshack.us/img718/4849/zrzutekranu20110708godz.png
hehe, jak wiem, że to wynik edycji artykułu, ale na ładnego proroka szanowna redakcja tu wychodzi ;)

http://wtoku.tumblr.com - w hołdzie twórcom programu
Jarosław Miłkowski
Jarosław Miłkowski pt., 2011-07-08 13:56

Dziekujęmy... :)

@Vira:

Tak, to efekt moderacji.

Roman
Roman pt., 2011-07-08 14:26

Hahaaaa

A kasę z dzialalności przestepczej chowa na koncie? Np. w Monaco...

Elena
Elena pt., 2011-07-08 18:25

Sprawiedliwość istnieje!

Sprawiedliwość istnieje!

Elena
Radziu
Radziu pt., 2011-07-08 20:22

wreszcie. może skończy się

wreszcie. może skończy się zadłużanie miasta bez efektów widocznych i odczuwalnych dla szarego mieszkańca. Ale CEA dla siebie zdążył wybudować i będziemy to odczuwać wiele lat, niestety w negatywnym tego słowa znaczeniu...

_________________ www.komunikacja.org
Jamajka
Jamajka pt., 2011-07-08 20:49

A ja bym tylko chciała

A ja bym tylko chciała nieśmiało przypomnieć, że wyrok jest nieprawomocny i będzie apelacja. Swoją drogą ciekawe ile to jeszcze będzie trwało? Zdążą przed końcem kadencji?

andrzej 54
andrzej 54 pt., 2011-07-08 21:58

Prezydent

Radziu, a bedzie przyjezdzal z Wawrowa na koncerty?

andrzej 54
andrzej 54 pt., 2011-07-08 22:04

PREZYDENT

Komentarzy tylko ok. 30,a reszta MM-kowiczow sie wstydzi komentowac?To sa Ci ktorzy popieraja w tym kraju lapowkarzy,uklady ?

duch_landsberga
duch_landsberga sob., 2011-07-09 01:05

trafne spstrzeżenie

@andrzej 54:

głosujący lud Gorzowa nadal uważa TJ za wielkiego budowniczego,na dodatek wystarcza ludowi ,że jest inaczej niż było przed prezydenturą. Wyrokiem sądu zaskoczony z trudem zbiera myśli?.I trudno przyjąć do wiadomości, że ma parcie na budowanie rzeczy brzydkich,nowobogackich,zbyt drogich, trzeciej potrzeby itd w sposób naruszający standardy a w końcu i prawo? O żadnym zrównoważonym i strategicznym planie rozwoju mówić nie można,arbitralne decyzje i para w jedną dyscyplinę , albo kolejne idee jak Filharmonia.Czy tak trudno dostrzec ,że mieszkańcom nie sala balowa potrzebna a szkoły,choćby i CEA, nie stadion żużlowo-hippiczny a wielofunkcyjna sala widowiskowo-sportowa,komunikacja publiczna i znośne jezdnie.Co ma robić w gorzowianin który nie lubi żużla,nie przepada za bulwarowymi rozrywkami , raz na 3 miesiące do Filharmonii na popisy zaciężnych muzyków? Czy lud zdumiony sądzi, że to już koniec nieprawidłowości ujawnionych,że po tamtej aferze już było wszystko ok?

duch_landsberga
duch_landsberga
duch_landsberga sob., 2011-07-09 01:09

...

@andrzej 54:

...

duch_landsberga
Kleofas
Kleofas sob., 2011-07-09 04:03

Prezydent skazany a wszyscy milczą !!!

W TVN24 cisza. Na Onet.pl była wiadomość godzinę. Wirtualna Polska nawet się nie zająknęła o karze więzienia. W TVP Info kozę przejechaną pokazali, a o prezydencie nic.

Niektórzy MM-kowicze pewnie dostali darmowe bilety do Filharmonii, stąd taka cisza.

Palcem pokazywał nie będę, ale wiadomo o kogo chodzi.

Wstyd Ludzie !!! Oddajecie chociaż za bilety !!

Gorzów - przyśnij !!!! Kleofas Szarmancki - www.kleofas.com.pl (strona w przygotowaniu)
Jamajka
Jamajka sob., 2011-07-09 06:38

Kleofasie, potrzebuję się z

@Kleofas:

Kleofasie, potrzebuję się z Tobą skontaktować, możesz się odezwać do mnie na maila? jamajka_g@o2.pl

Corve
Corve sob., 2011-07-09 07:48

Już wyjaśniam. Takie sytuacje

@Kleofas:

Już wyjaśniam. Takie sytuacje gdzie ludzie władzy są skazywani nie mogą się kojarzyć z aktualnie miłościwie nam panującym Matołem. Stąd cisza w merdiach jemu przychylnych, czyli prawie wszystkich ogólnopolskich. Takie sprawy nagłaśniano tylko za reżimu kaczystowskiego. A TVP info to bastion kumpli tego łapówkarza...

Jamajka
Jamajka sob., 2011-07-09 07:54

W TVN24 było co jakiś czas

@Corve:

W TVN24 było co jakiś czas mówione, ale rzeczywiście w najważniejszych serwisach informacyjnych na innych kanałach nic.

Może sprawdzają informacje i dzisiaj powiedzą...? ;))

Jamajka
Jamajka sob., 2011-07-09 07:56

Kleofas

@Kleofas:

Gdzie cisza w TVN24? Było kilka razy o naszej gorzowskiej "sławie".

Alicja Zell
Alicja Zell sob., 2011-07-09 14:46

TVN24 mówiło o tym. Ale np.

@Jamajka:

TVN24 mówiło o tym. Ale np. Wirtualna Polska nic! Może i lepiej - nie wyciagajmy swoich brudów na scenę ogólnopolską, bo i my na tym tracimy - cały Gorzów traci. Niech sprawa zakończy się w naszym ogródku.

Mirek
Mirek ndz., 2011-07-10 09:57

I oni

@Jamajka:

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/344842,prezydent-gorzo...

Na uwagę zasługuję zdjęcie i komentarze!

Moim zdaniem . Dobra nasza! Dosyć przekrętów i robienia z gorzowian "tata - wariata"

Pozdrawiam!

alexandra
alexandra sob., 2011-07-09 08:03

ja rozumiem ,

że kierownicy z każdej budowy za którą Prezydent po dupie dostaje również pójdą siedzieć ? I każdy kto był odpowiedzialny za zakup gorszych materiałów również pójdzie siedzieć ? no i Ci którzy widzieli i się nie odezwali też pójdą siedzieć? Oczywiście Ci którzy szykowali dokumenty które przedstawione były Jędrzejczakowi do podpisu też pójdą siedzieć ? Bo nie zapominajmy ,że Jędrzejczak był choćby z racji pełnionej funkcji odpowiedzialny za różne rzeczy ale niekoniecznie musi mieć wiedzę budowlaną na przykład. i do tego właśnie jest kierownik budowy , po to jest odbiór techniczny budowy i tak dalej. ktoś się pod tym podpisywał. Ktoś to odbierał. Nie interesuje mnie ten temat aż tak bardzo by go śledzić jakoś stale ale mam wrażenie ,że chyba nie wszyscy zostali pociągnięci do odpowiedzialności. Skoczono na prezydenta zapominając ,że cały sztab ludzi stał za jego plecami i nie wierzę ,by wszyscy brali w łapę. Bo jeśli mieliby brać w łapę wszyscy to po podliczeniu "kosztów" wyszłoby drożej niż bez przekrętu. I nim ktoś na mnie skoczy ,że bronię Tadzia. Może i bronię bo wolę by miastem dowodził ktoś kto się już nachapał bo każdy nowy który teraz nastanie będzie musiał najpierw zasilić swoje konto - choćby w Monako czy na innych Kanarach a dopiero potem weźmie się do roboty. Tak więc powitajmy kolejnego prezydenta- najlepiej brzydką Sibińską która nie ma nic mądrego do powiedzenia a u siebie jej nie chcą albo Radzińskiego który chrzani jak potłuczony. Ewentualnie Rafalską której McDonalds się przejadł więc może załatwi nam KFC lub Tego milicjanto-policjanta pyskatego jak mu tam- Surmacz chyba .Gratuluję - cieszcie się bo jeszcze będziecie sobie w brodę pluć jak przyjdzie kolej nowego. Nikogo nie mamy mądrego i sensownego. Już wolę fontanny w rzece i wyremontowane centrum niż kolejne fastfoody w środku których za nasze pieniądze Rafalska z Sibińską będą się obżerały.

alexandra------ http://www.sosbokserom.com.pl/
Jamajka
Jamajka sob., 2011-07-09 08:46

Prezydent odpowiada za

@alexandra:

Prezydent odpowiada za ewentualne grzechy swoich podwładnych. Tak samo jak właściciel firmy za błędy swoich pracowników. I jeśli ma takich, którzy podsuwają mu do podpisu dokumenty nie do końca zgodne z prawdą musi odpowiadać i tyle. Pewnie, że ideałem by było, by wszyscy którzy są współodpowiedzialni ponieśli karę, ale nie wiem, czy to możliwe. A szef jest jeden i to on podpisuje papiery. Być prezydentem to nie tylko zasługi, chwała i stawianie pomników, to również odpowiadać za to stawianie pomników właśnie.

A propos "chapania" - no chyba nie sądzisz, że po tylu latach trwania procesu w sprawie afery ktoś się jeszcze odważy jakieś przekręty robić? W ogóle ten tekst z tym nachapywaniem się to chyba trochę przeterminowany jest...;)

Alicja Zell
Alicja Zell sob., 2011-07-09 14:24

Poza tym jeszcze chyba 14

@Jamajka:

Poza tym jeszcze chyba 14 osób dostało wyroki. Wiadomo, to jest siatka układów, nie tylko jedna osoba. Ale już doceńmy Temidę, że chociaż tych 14 zobaczyła.

Ferdynand Głodzik
Ferdynand Głodzik sob., 2011-07-09 08:29

Czy ktoś jeszcze wierzy, że

Czy ktoś jeszcze wierzy, że apelacja może diametralnie zmienić ten wyrok na zupełnie inny? Zdrowy rozsądek podpowiada, że nie, ale sam oskarżony powiedział ponoć, że nie poda się do dymisji i będzie dalej walczył. Chyba o jeszcze większą kompromitację miasta i samego siebie.

Jest nieźle, a będzie jeszcze nieźlej!
Jamajka
Jamajka sob., 2011-07-09 08:47

Nie miałam sprawy karnej, ale

@Ferdynand Głodzik:

Nie miałam sprawy karnej, ale dwie inne sprawy tak i druga instancja zmieniła diametralnie decyzję pierwszej, stąd moja postawa ;).

Corve
Corve sob., 2011-07-09 09:14

No właśnie, tu widać

@Ferdynand Głodzik:

No właśnie, tu widać dokładnie chorobę która drąży nasze prawodawstwo. Szarak za byle głupstwo jest karany wielokrotnie, wyrzuceniem z pracy, ostracyzmem i dopiero na końcu wyrokiem sądu. Ten zadufany w sobie buc jest na tyle bezczelny na ile ma poparcia w wyborach. I to jest najbardziej przerażające...

bytek
bytek sob., 2011-07-09 10:44

Corve,

@Corve:

pomyślmy w tym kierunku... Prawie każde przestępcze postępowanie jest podyktowane chęcią tzw. uzyskania korzyści majątkowych. Często przybiera to wynaturzone formy. W tym konkretnym przypadku skłaniam się do myślenia, że to nie tak. Przyczyn, dla których T.J. - od początku sprawowania Urzędu - uwikłał się w przestępcze ( jednak ) machinacje szukałbym w poczuciu misji, w chęci przyczynienia się do rozwoju miasta, zapisania się dobrze w pamięci mieszkańców, chęci bycia "budowniczym nowoczesnego Gorzowa". Jego nieszczęściem było to, że w trakcie sprawowania władzy w mieście - mając praktycznie ograniczoną tylko w minimalnym stopniu władzę - mógł "wszystko". I sie zaczęło. Drzemiące w nim od dziecka poczucie wyższości, rozbuchane ego, nadużywanie, poczucie bezkarności wreszcie, spowodowały, że... zachorował. Na władzę, "rząd dusz", na nieomylność - z wszystkimi bieżącymi tego przypadłościami i mylącymi często otoczenie huśtawkami nastrojów: "brat-łata" i i zimny sk.....l. I jeżeli nawet miał kiedykolwiek ( a moim zdanie miał, z pewnością ) przebłyski rzetelnej samooceny, to kolejne wybory utwierdzały Go w zadufaniu, a w konsekwencji i pogardzie dla "szarego', który wszystkie jego obietnice i fanfaronady kupował. A kupował, bo T.J. ( mając własne i rodzinne doświadczenia ) budował latami struktury poparcia polegające na podległości i strachu ludzi o jutro, o byt rodzin pracujących w podległych Urzędowi przedsiębiorstwach, szkołach i spółkach. Bo nagradzał za lojalność i karał za niesubordynację. I to fukcjonowało przez ostatnie dwie kadencje - wygrywali dla niego wybory w cuglach! Maszynka raz puszczona w ruch działała bez zarzutu - czysto socjologiczne perpetum mobile! Kto by od tego nie stracił poczucia rzeczywistości, nie popadł w samouwielbienie, fanfaronadę, niekontrolowane do końca zachowania? Nieliczni... On nie dał sobie z tym rady... I taka linia obrony pozostaje. Chciał ( na początku ) dobrze, ale jest jak ten władca, który lepiej żeby chciał źle i ... żeby też mu się nie udało. :) Pozdrowionka.

Jamajka
Jamajka sob., 2011-07-09 11:06

Bardzo ciekawa

@bytek:

Bardzo ciekawa charakterystyka prezydenta i jego rządów. Ale nawet jeśli założyć, że TJ nie miał na celu przyjmowania korzyści majątkowych dla siebie, a dbał w ten pokręcony sposób o miasto (no i o swoje rozdmuchane ego), nie zgadzam się, że powinno się zasądzić tylko zakaz pełnienia funkcji publicznych. Bo czy to aż taka olbrzymia kara? A wyobraża Pan sobie, że każdy następca TJ mógłby iść w jego ślady, łamać prawo w imię rozwoju miasta, bo jedyne co może mu grozić to odsunięcie od publicznych stanowisk? Ja sobie to wyobrażam i uważam, że kara, jeśli jest winny, powinna być surowa. Jeśli miasto straciło kasę na tym wszystkim, to winni mają ją zwrócić - tak to widzę.

Alicja Zell
Alicja Zell sob., 2011-07-09 14:38

Tak, ciekawa charakterystyka.

@Jamajka:

Tak, ciekawa charakterystyka. Ale dla całego zrozumienia tych mechanizmów, zgadzam się z Jamajką. Moim zdaniem osoby publiczne, stróże prawa, jak i prawnicy oraz księża powinni za wykroczenia i przestępstwa mieć nawet wyższe kary niż szary obywatel. Może to i przesadzone, ale czy to nie osoby wykształcone, powołane przez państwo czy obywateli, mające w rękach władzę i możliwość decydowania o masach powinni przede wszystkim z obowiązku przestrzegać prawa? Ich złamanie zasad jest podwójnym, bo moralnym i zawodowym. Nie wierzę, że skazani zostali pokrzywdzeni przez sąd, że byli niewinni. Za przypuszczenia nie skazuje się prezydenta na 6 lat więzienia. To dopiero musiałyby być układy! Jeśli sąd orzekł TAKĄ! karę, to musiał mieć do tego poważne dowody.

A po apelacji może i coś się zmieni, ale myślę, że kara pozbawienia wolności pozostanie. Poza tym kara finansowa i tak jest mała w porównaniu do dziesiątek skradzionych milionów, więc nie powinna być odsunięta.

Pozdrawiam!

duch_landsberga
duch_landsberga sob., 2011-07-09 13:28

to może jednak o co chodzi?

@bytek:

http://www.egorzowska.pl/pokaz,gospodarka,1718,tak_to_sie_zaczelo_czyli_...,
...1999-2004, NIK sporządził raport. Wynika z niego, że 75 proc. przetargów na te inwestycje przeprowadzano z naruszeniem prawa... średnicówka z kładką…,Podczas badania dokumentacji firmy( PBI) przez prokuraturę, wyszły na jaw korupcyjne mechanizmy zdobywania zleceń w Urzędzie Miasta. Uczestniczyła w nich nie tylko PBI....itd

duch_landsberga
Szambelan z Zielonej
Szambelan z Zielonej sob., 2011-07-09 13:56

Gdyby przeciwnicy rozpisali referendum Czy Gorzowiacy chcieli

by dobrowolnie pozbyć się tego włodarza miasta?
Poprzednika też moralnie wykończyć chcieli.
Może w Gorzowie jest za dużo AMBITNYCH POLITYKÓW ? I zazdroszczą!

Jamajka
Jamajka sob., 2011-07-09 14:27

A co ma piernik do wiatraka?

@Szambelan z Zielonej:

A co ma piernik do wiatraka? Jeśli winny to fora ze dwora i nie ma oglądania się na swoich wyborców i referenda. Swoją drogą jeśli jest winny, a jego wyborcy w dalszym ciągu będą go okrzykiwali uczciwym i dobrym prezydentem, to czas się zastanowić, w jakim kraju my żyjemy?

Jasne, inni politycy winni są tego, że prezydent miasta został skazany. No bez jaj, że tak kolokwialnie powiem.

Jarosław Miłkowski
Jarosław Miłkowski sob., 2011-07-09 15:52

Co ma piernik do wiatraka?

@Jamajka:

Hmm... Powiedziałbym, że oba wyrazy (piernik oraz wiatrak) mają tyle samo liter. Po siedem. Pozdrawiam

Jamajka
Jamajka sob., 2011-07-09 20:32

:)

@Jarosław Miłkowski:

A tak, przepraszam, nie pomyślałam. :D

;)

  • 1 Strona
  • 1
  • 2