drukuj

Czy miasto eksmituje, czy zachowa pamiątki po laureacie Nagrody Kulturalnej Gorzowa?

1.

Zapraszamy wszystkich - może niekoniecznie tych ,,wrażliwych inaczej"...

Kazimierz Furman - piszę to z najszczerszym przekonaniem - znaczącym Poetą był.
Aby się o tym przekonać, wystarczy lektura ostatniego - nagrodzonego w roku 2009
Nagrodą Kulturalną Miasta Gorzowa - Jego tomiku "Brzemię".

Wystosujemy apel do Prezydenta miasta, aby odstąpiło od zamiaru eksmisji
Jego córki (też poetki) Aldony i całego dorobku (obszernej biblioteki, rękopisów
i korespondencj ) Jego skromnego życia. Aby nie zniweczyło szansy na ocalenie
Jego dorobku od zapomnienia.
Będzie poetycko, będą piosenki z Jego tekstami, będzie wspominkowo...
Będziesz i Ty? Przyjdź - zapraszamy.

Zdjęcia

  • 1.
  • Apel do prezydenta
bytek
Autor:bytek

Zaloguj się lub utwórz konto, by oceniać

Komentarze
Tomasz Nieciecki
Tomasz Nieciecki śr., 2011-08-31 15:07

...

Rzeczniczka magistratu Anna Zaleska powiedziała dziś ,,GL’’, że gdy pismo trafi do prezydenta, wówczas się do niego ustosunkuje. Tymczasem na naszą prośbę już teraz sprawdza, jak można załatwić tę sprawę. Będziemy pilnować tego tematu.

Prawdziwi mężczyźni nie lubią miodu, oni żują pszczoły.
bytek
bytek śr., 2011-08-31 19:31

Panie Redaktorze...

@Tomasz Nieciecki:

Zwrócono mi uwagę, że to nie Klub "Pod Filarami" - stara, zetemesowska nazwa
- ale teraz już: Jazz Club "Pod Filarami"...
Jak zwał - tak zwał, ale i wtedy i teraz zstępowało się jak do piekieł :).
We wtorek popróbujemy sprawić, aby po Kaziu ( prócz pomnika ) pozostało
"żyjące muzeum" - z jego kustoszem, Jego córką, Aldoną.

P.S. A nową, poprawioną wersję ( z Club ) wysłałem Panu parę dni temu...
Można to poprawić jeszcze, zamienić? Dzięki!

bytek
bytek śr., 2011-08-31 16:48

Dla porządku i fair chcąc być...

Autorem szaty graficznej jest nasz MM-kowy filantrop "Roman".
Dziękuję Ci, Romanie...

open
open czw., 2011-09-01 11:57

Byt(ek) należy zapewnić!

Cóż to uczyniła tak strasznego pani Aldona ,że chcą ją eksmitować ?
Może ,że jest poetką ?
A może z tej samej przyczyny ,z której po 20 procent mieszkańców spółdzielni mieszkaniowych nie opłaca czynszów –biedy.
Jeżeli tak się stało to pomocą nie powinno być ratowanie przez anulowanie zaległości, a zapewnienie normalnego bytu tej pani umożliwiającej nie tylko zapłacenie czynszu ale również skatalogowaniem i poukładaniem wszystkiego co pozostało po Furmanie

Tomasz Nieciecki
Tomasz Nieciecki czw., 2011-09-01 14:24

...

Przed chwilą dostaliśmy od rzeczniczki magistratu Anny Zaleskiej takie wyjaśnienie:
,,Pani Aldona Furman wystąpiła. z wnioskiem o ustalenie najmu lokalu mieszkalnego położonego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kos. Gdyńskich 31/2 po zgonie dotychczasowego najemcy - ojca. Wniosek Pani Furman został rozpatrzony odmownie z uwagi na fakt, że ww. nie zamieszkiwała z ojcem do chwili jego zgonu. Przeprowadzony wywiad środowiskowy wśród lokatorów budynku w którym zamieszkiwał ojciec Pani Furman nie potwierdził zamieszkiwania ww. z dotychczasowym najemcą – ojcem do czasu jego zgonu.
Informujemy, że zgodnie z art. 691 §1 i §2 Kodeksu cywilnego w razie śmierci najemcy lokalu mieszkalnego jego uprawnienia przejąć mogą: małżonek nie będący współnajemcą lokalu, dzieci najemcy i jego współmałżonka, inne osoby, wobec których najemca był obowiązany do świadczeń alimentacyjnych, a także osoba, która pozostawała faktycznie we wspólnym pożyciu z najemcą, czyli konkubent lub konkubina, jeżeli zamieszkiwały one z nim stale w tym lokalu do chwili śmierci.
Ponadto Pani Aldona Furman wraz z (...) była najemcą lokalu mieszkalnego położonego w gm. Witnica (...), gdzie zamieszkiwała. Z ww. lokalu wyrokiem sądu została orzeczona eksmisja bez nadania uprawnień do otrzymania lokalu socjalnego.
Mając powyższe na względzie wniosek Pani Furman nie mógł zostać rozpatrzony pozytywnie, ponadto ww. winna zajmowany bezumownie lokal przekazać do dyspozycji administracji''.

Prawdziwi mężczyźni nie lubią miodu, oni żują pszczoły.
Jamajka
Jamajka czw., 2011-09-01 15:13

Czyli suche prawo, przepisy,

@Tomasz Nieciecki:

Czyli suche prawo, przepisy, przepisy, zero Człowieka w tym wszystkim...

bytek
bytek pt., 2011-09-02 04:49

Panie red. Tomaszu...

@Tomasz Nieciecki:

Proszę - w naszym imieniu - poprosić panią rzecznik o to, aby przespacerowała się pod rzeczony adres i wyobraziła sobie jak w tej kilkumetrowej klitce można było ( fizycznie! ) mieszkać ciągle razem: młoda kobieta z małym dzieckiem i stary umierający, niespokojny ojciec... A jednak można było! Zamieszkiwała, była zameldowana, jest córką zmarłego - czego trzeba więcej? Ja wiem, a pani rzecznik nie wie?
I ta urzędnicza bezduszność, wręcz arogancja - cyt.:
"Mając powyższe na względzie wniosek Pani Furman nie mógł zostać rozpatrzony pozytywnie, ponadto ww. winna zajmowany bezumownie lokal przekazać do dyspozycji administracji''."
Nie do wiary! Miasto wojuje o parę metrów kw. z bezdomną z dzieckiem, a setki, tysiące m kw. powierzchni lokali podległych UM stoi puste i niszczeje, niszczeje, niszczeje... Przykład? Pierwszy z brzegu: pałacyk po MO, też na Kosynierów Gdyńskich, obok pięknej ( bo marszałkowskiej? ) biblioteki.

Jamajka
Jamajka pt., 2011-09-02 06:42

"...czego trzeba więcej?" -

@bytek:

"...czego trzeba więcej?" - Człowieka za biurkiem, oto czego trzeba.

Urzędnicza bezduszność mnie nie zdziwiła, zwłaszcza jeśli chodzi o nasz magistrat. Jaki pan, taki kram, mówią, więc czego oczekiwać po podwładnych nieprawomocnie skazanego?

Natomiast jeśli chodzi o przykłady niszczejących lokali - policja koło magistratu, Drzymały - budynki po byłym UM, jeśli dołożyć do tego miliony wydawane na wynajem pomieszczeń od Watrala rysuje się nam obraz niegospodarności co najmniej.

Tomasz Nieciecki
Tomasz Nieciecki pt., 2011-09-02 10:10

...

@bytek:

Ja za ten stan rzeczy nie obwiniałbym rzeczniczki, ona ,,tylko'' przekazuje informacje. Przecież prezydent musiał wiedzieć, że jego podwładni kierują wniosek do sądu w tej sprawie... Rzeczniczka jest ,,tylko'' posłańcem.

Prawdziwi mężczyźni nie lubią miodu, oni żują pszczoły.
krzyśku
krzyśku pt., 2011-09-02 10:23

hmm...

@Tomasz Nieciecki:

A ja nie obwiniałbym tak od razu prezydenta. O tym, że taki wniosek był kierowany do sądu nie musiał ( w moim przekonaniu) być informowany. Aż boję się pomyśleć, jaką musiałby mieć głowę (i pamięć) gdyby z każdą sprawą do niego przychodzono i o każdej by go informowano. Po to właśnie są odpowiednie szczeble w UM (i nie tylko) i osoby odpowiedzialne i decyzyjne. W związku z tym, jeśli mamy szukać winnego to proponuję we właściwych komórkach magistratu. Przecież są tam osoby zarządzające czy kierujące nią. Za co płaci się naczelnikom i dyrektorom? Za to, że z każda pierdą będę latać do prezydenta i zawracać mu gitarę? Nie sądzę.
A tak na marginesie....tak, tak, prezydent jest winny każdej złej rzeczy która się dzieje w mieście. I nie ważne czy jest to eksmisja (jak w tym przypadku) czy psia kupa na trawniku...

Pozdrawiam.
krzyśku (+piuska:))
(,,,,,,,,,,) kg przecinków do wstawienie w odpowiednie miejsce :DDD

mail do krzyśku kliknij TU
Ula1973
Ula1973 pt., 2011-09-02 10:37

Myli się pan. Prezydent jest

@krzyśku:

Myli się pan. Prezydent jest w tej kwestii władny. Pan redaktor ma rację.

Ula
krzyśku
krzyśku pt., 2011-09-02 10:40

Władny owszem...

@Ula1973:

...zgodzę się. Nie zgodzę się natomiast z tym, że musiał wiedzieć wcześniej o przygotowywanym wniosku.

Pozdrawiam.
krzyśku (+piuska:))
(,,,,,,,,,,) kg przecinków do wstawienie w odpowiednie miejsce :DDD

mail do krzyśku kliknij TU
Ula1973
Ula1973 pt., 2011-09-02 10:45

Owszem wiedział. Proszę nie

@krzyśku:

Owszem wiedział. Proszę nie wypowiadać się na tematy o których nie ma pan pojęcia. To wprowadza mętlik i niczemu nie służy.

Ula
krzyśku
krzyśku pt., 2011-09-02 16:42

A pani jest tego taka pewna?

@Ula1973:

Może sama przedstawiała bądź informowała prezydenta o wszczętym postępowaniu?

A tak przy okazji...nie bardzo rozumiem zamieszanie wokół całej tej sprawy.
Proszę mi powiedzieć jak to się stało że wobec owej Pani zostało zastosowane postępowanie? Cóż takiego zrobiła, albo może czego nie zrobiła czy dopilnowała?
Apel? Fajna spawa, ale zastanawia mnie na ile słuszna. Ten cały apel, moim zdaniem jest nakłanianiem magistratu (i prezydenta) do działania wbrew przepisom (czyli prawu) które dla wszystkich ponoć jest takie same. Dlaczego wobec tego nie ma być stosowane wobec tej Pani? Wracają do prezydenta, to najpierw zarzuca mu się działania niezgodne z prawem i wypomina mu się to nawołując do ustąpienia ze stanowiska, a potem...apeluje się do niego żeby postępował wbrew prawu i przepisom. No gratuluje!

Pozdrawiam.
krzyśku (+piuska:))
(,,,,,,,,,,) kg przecinków do wstawienie w odpowiednie miejsce :DDD

mail do krzyśku kliknij TU
Ula1973
Ula1973 pt., 2011-09-02 18:36

Jestem pewna.

@krzyśku:

Proszę nie używać określenia "owa Pani" - Pani ma imię wymienione w artykule oraz nazwisko wymienione w poście redaktora Niecieckiego. Gdzie szacunek panie krzyśku ?!

Na cd. pana postu nie odpowiem. Pan nie rozumie intencji artykułu i apelu, którego intencję niżej wyjaśnia pan Roman. Nie moim zadaniem jest pana oświecać.

Ula
krzyśku
krzyśku sob., 2011-09-03 09:06

Zatem...

@Roman:

...proszę o wyjaśnienie, bo za żadne skarby nie mogę pojąć o co w tym apelu chodzi.
Dziwi mnie to, dlaczego są równi i równiejsi. Dlaczego dla kogokolwiek magistrat ma robić odstępstwo od przepisów? Bo co, rodzina artysty, czy jak?
Ok, sytuacja dla tej Pani nie jest może komfortowa, ale może zamiast teraz podnosić larum i apelować, trzeba było pomyśleć wcześniej żeby nie dopuścić do obecnej sytuacji. Pewnie ktoś z apelujących miał kontakt z tą Panią i wiedział co się dziej. Czy może po prostu przypomniał sobie o artyście, pamiątkach i jego rodzinie kiedy zaczęło się robić bardziej medialnie. Wszak jest okazja do pokazania się...Może się mylę, ale odpowiedzi typu "Szkoda..... mi ciebie. Chory jesteś." nie pomagają w zrozumienie problemu i sedna całej sprawy. Wręcz przeciwnie, mnie utwierdzają tylko w tym że jest to działanie pod publikę. Bo co to za argument z przytoczonego powyżej cytatu Romana? Żaden!
Gratuluję argumentacji i umiejętności prowadzenia dyskusji Romanie. Jeśli w taki sposób masz zamiar przekonać magistrat do życzę duuuużo powodzenia.

Pozdrawiam.
krzyśku (+piuska:))
(,,,,,,,,,,) kg przecinków do wstawienie w odpowiednie miejsce :DDD

mail do krzyśku kliknij TU
Ula1973
Ula1973 sob., 2011-09-03 13:02

Zatem...

@krzyśku:

Panie bytek czy mógłby pan wpisać treść apelu na mm - na zdjęciu ciężko go odczytać, choć ja odczytałam. Nie chciałabym przemieszać słów dlatego proszę dla TEGO pana go zamieścić - może zrozumie!

Ula
bytek
bytek sob., 2011-09-03 18:38

Ula1973

@Ula1973:

- dla Pani czynię odstępstwo od raz już podjętych postanowień...
Przyrzekłem bowiem sobie, że nie będę zabierał głosu w dyskusjach na MM-ce do czasu, aż Krzyśku nie wyjaśni wszem i wobec - na kolegium redakcyjnym - podłoża i ( według jedo twierdzeń ) niezasadności zarzutów wobec niego, podnoszonych przez Meg i innych. A szczególnie w dyskusjach, w których on uczestniczy - jakby nigdy nic się nie stało.
Treść Apelu będzie czytana na spotkaniu - we wtorek, o 19-tej, w klubie "Pod Filarami".
Kto się zgodzi z jego (Apelu) przesłaniem - podpisze, kto nie - to nie podpisze.
Zapraszam wszystkich..

Elena
Elena sob., 2011-09-03 18:48

To nie zarzuty to prawda!

@bytek:

To nie zarzuty to prawda! Zgnoił Meg !Koniec i kropka bez opcji pomyłka!
EDYT - i sobie hula po mm jak pan i władca !!! Podejrzewam, że bardzo mu zależało, żeby się jej pozbyć i udało mu się. Teraz usiłuje brylować - bez powodzenia jak widać po jego komentarzach i artykułach.

Elena
krzyśku
krzyśku ndz., 2011-09-04 10:45

Bytku

@bytek:

Dziękuję zatem że zabrałeś głos w dyskusji pod swoim artykułem.
Ale tak szczerze to niewiele to wniosło. O co chodzi w apelu dalej nie wiem, jego treści nie znam. Zatem podtrzymuje swoje stanowisko w sprawie.

Co do odczytania treści apelu we wtorek...cóż, mimo szczerych chęci nie dam rady dotrzeć do Was z nad morza...

Pozdrawiam.
krzyśku (+piuska:))
(,,,,,,,,,,) kg przecinków do wstawienie w odpowiednie miejsce :DDD

mail do krzyśku kliknij TU
dorot63
dorot63 ndz., 2011-09-04 11:25

Treść Apelu

@krzyśku:

Treść apelu można dokładnie przeczytać-poznać http://artgorzow.pl/index.php/2011/09/01/czy-spuscizna-po-furmanie-znajd... wystarczy kliknąć w zdjęcie na podanej stronie.Pozdrawiam :)

krzyśku
krzyśku ndz., 2011-09-04 11:29

...

@dorot63:

Dzięki :)

Pozdrawiam.
krzyśku (+piuska:))
(,,,,,,,,,,) kg przecinków do wstawienie w odpowiednie miejsce :DDD

mail do krzyśku kliknij TU
Roman
Roman pt., 2011-09-02 11:08

Hmmmm

@krzyśku:

Prezydent ponosi opowiedzialność wobec wyborców. I on opdowiada za wszelkie decyzje podjete w jego imieniu przez ludzi przez niego powołanych. I tyle na temat.
A aktualny Apel - jest apelem o odejście od litery prawa i uhonorowanie - realne i wymierne - postaci Kazimierza Furmana poprzez udzielenie pomocy Jedo córce w sferze ochrony pamiatek po jej Ojcu! Niedługo powstanie pomnik Furmana - ten fakt w połączeniu z Izba Pamięci o nim byłby rowniez atrakcja dla turystów i kronikarzy Miasta.

Ula1973
Ula1973 pt., 2011-09-02 11:14

Oczywiście!O tej decyzji

@Roman:

Oczywiście!
O tej decyzji wiedział.
Apel do Prezydenta powinien być dostarczony jak najszybciej.
Spuścizna po poecie jest cenna!
*Wszystkiego dobrego.

Ula
Roman
Roman czw., 2011-09-01 22:00

APEL

@Tomasz Nieciecki:

Gdyby nie było przeszkód administracyjnych - zbedny byłby Apel do Prezydenta! Happening ma wlaśnie stworzyc okazję do wykazania dobrej woli przez Magistrat!

open
open pt., 2011-09-02 11:47

to nie trudności ekonomiczne (jak myślałem)

a zwykłe dziadostwo ze strony urzedników Jedrzejczaka .
Komu nagle potrzebne to mieszkanie ?
W zwyczaju tych urzędników jest niszczenie i likwidacja .
Podpierają sie prawem .
Tu mieszkanie ,a w innych przypadkach miejsce pracy .
Przykład dom do rozbiórk ul. Dworcowa dwa sklepy do likwidacji . Te sklepy mozna było zlikwidować w dwie godziny .
Ludzie stracili pracę, a dom rudera stoi od 100lat i kolejne lata bedzie stała .
Urzednik -szkodnik potrafi też doprowadzić do sytuacji gdy miasto przez lata otrzymywało ,a teraz nie dostaje ani grosza bo urzędnik prowadzi działania szkodzące nie tylko dla dzierżawcy ale i dla miasta .
Przysłowiowy pies ogrodnika z rodowodem epoki słusznie mininej
O tym działaniu urzędnika -szkodnika napiszę w osobnym tekscie .
Bo jak mówi mój kolega tak być nie może .

AndrzejJ
AndrzejJ sob., 2011-09-03 16:26

Czy zebrano fundusze na

Czy zebrano fundusze na pomnik Kazia Furmana?

Andrzej
AndrzejJ
AndrzejJ sob., 2011-09-03 16:29

Uważam, że w opisanej sprawie

Uważam, że w opisanej sprawie tylko wspólne działanie gorzowian ma szansę na uchronienie pamiątek po Kaziu - mieszkanie gdzie żył i tworzył także jest pamiątką - toteż popieram akcję i życzę powodzenia.

Pozdrawiam!

Andrzej
krzyśku
krzyśku ndz., 2011-09-04 10:50

Oooo tak!

@AndrzejJ:

Nieskromnie powiem, że w moim mieszkaniu zamieszkiwała bardzo znana gorzowska artystka. Tworzyła w miejscu gdzie obecnie jest sypialnia. I tak sobie myślę że może też zrobię muzeum. Przecież to mieszkanie to pamiątka po tej artystce. Nie wiem tylko od czego zacząć. Czy najpierw napisać apel, zorganizować akcje czy może nie płacić za czynsz i w przypadku próby eksmisji podnieść larum....

Pozdrawiam.
krzyśku (+piuska:))
(,,,,,,,,,,) kg przecinków do wstawienie w odpowiednie miejsce :DDD

mail do krzyśku kliknij TU
krzyśku
krzyśku ndz., 2011-09-04 11:04

Mówisz?!

@Tomasz31:

Hmm...raczej pokazuję jak cała sprawa i apel wygląda ze strony osoby, która nie ma pojęcia o co w nim chodzi i nie jest w temacie. A co gorsze, nikt nie próbuje tego wyjaśnić. Zatem jak apel ma odnieść skutek skoro osoby które mają inne zdanie są uważane za chore. Może lepiej użyć argumentów i je przekonać, będzie lepszy skutek.

Dla jasności, to co napisałem o moim mieszkaniu to prawda, mieszkała i tworzyła w nim przez długi czas znana gorzowska artystka.

Pozdrawiam.
krzyśku (+piuska:))
(,,,,,,,,,,) kg przecinków do wstawienie w odpowiednie miejsce :DDD

mail do krzyśku kliknij TU
Tomasz31
Tomasz31 ndz., 2011-09-04 11:07

KURNA! ŚCIĄGNIJ APEL Z MM

@krzyśku:

KURNA!

ŚCIĄGNIJ APEL Z MM POWIĘKSZ I PRZECZYTAJ I NIE NUDŹ!

TY NIE MASZ ZDANIA - PRZECIEŻ NIE PRZECZYTAŁEŚ APELU WIĘC JAK MOŻESZ MIEĆ ZDANIE?

Widzisz bredzisz - za dużo piwka na festiwalu łyknąłeś!!!

Tomasz
krzyśku
krzyśku ndz., 2011-09-04 11:13

Cytuję...

@Tomasz31:

"wczoraj, 13:02
Ula1973
Zatem...
Panie bytek czy mógłby pan wpisać treść apelu na mm - na zdjęciu ciężko go odczytać, choć ja odczytałam. Nie chciałabym przemieszać słów dlatego proszę dla TEGO pana go zamieścić - może zrozumie!

Ula"

Pozdrawiam.
krzyśku (+piuska:))
(,,,,,,,,,,) kg przecinków do wstawienie w odpowiednie miejsce :DDD

mail do krzyśku kliknij TU
Tomasz31
Tomasz31 ndz., 2011-09-04 11:40

Gdzież ciężko. Ja odczytałem

@krzyśku:

Gdzież ciężko. Ja odczytałem jak Ula1973
PO CO WLEPIASZ CYTAT NIE ROZUMIEM
SPAMUJESZ!

Tomasz
krzyśku
krzyśku pon., 2011-09-05 23:59

No ok. Przeczytałem treść apelu.

I korzystając z zaproszenia wystosowanego przez Bytka chętnie przybędę jutro do klubu "Pod Filarami".
Zabiorę ze sobą dokumenty potwierdzające, że w moim mieszkaniu mieszkała znana gorzowska artystka, oraz zaświadczenie o zaleganiem z czynsz (za ostatnie pół roku, może to wystarczy).
Chciałbym w moim mieszkaniu utworzyć muzeum artystki. Mieszkanie to jest przecież bezcenną pamiątka po jakże znanej i cenionej artystce. Można by przy jednej okazji załatwić dwie sprawy. Zachowalibyśmy bezcenne pamiątki po artystach jakim są niewątpliwie mieszkania w których tworzyli a dodatkowo zapobieglibyśmy wyrzuceniu na bruk kilku osób. Liczę na Waszą pomoc, wsparcie i rady co i jak zrobić. Do zobaczenia w Klubie "Pod Filarami".

Pozdrawiam.
krzyśku (+piuska:))
(,,,,,,,,,,) kg przecinków do wstawienie w odpowiednie miejsce :DDD

mail do krzyśku kliknij TU
Jamajka
Jamajka wt., 2011-09-06 01:14

Odnoszę wrażenie Krzyśku, nie

@krzyśku:

Odnoszę wrażenie Krzyśku, nie gniewaj się, że albo nie rozumiesz, albo - co gorsza - kpisz z premedytacją.
Czy jesteś synem artystki? Czy została ona uhonorowana nagrodą kulturalną? Czy pozostały po niej pamiątki w postaci jej dzieł?
Wydaje mi się, że znam odpowiedzi na te pytania...

krzyśku
krzyśku wt., 2011-09-06 06:20

Jamajko...

@Jamajka:

...dlaczego miałbym się gniewać? Wyrażasz swoją opinię w sposób kulturalny i jasny, bez obraźliwych epitetów, dla mnie bomba ;) aż się chce dyskutować. A chyba o to chodzi, o dyskutowanie i przekonywanie tych którzy są jeszcze nie przekonani czy podpisać i poprzeć apel czy nie.
Powiem tak: nie rozumiem o co całe zamieszanie. O ile rozumiem chęć pozostawienia czy też zachowania pamiątek po artyście, o tyle nie rozumiem jak można było dopuścić do tego że mieszkanie ma zostać odebrane rodzinie artystki. Dlaczego tak się dzieje? Kto i dlaczego do tego dopuścił? I w końcu, dlaczego Ci wszyscy popierający apel i robiący tyle szumu przypomnieli sobie o tym dopiero teraz kiedy córka artysty ma przysłowiowy "nóż na gardle"? A gdzie byli do tej pory?
Co do mojej sprawy...fakt, rodziną nie jestem, czy została uhonorowana nagrodą - sprawdzę czy to była nagroda kulturalna prezydenta, co do pamiątek...zauważ że jednym z podnoszonych tutaj argumentów jest to iż samo mieszkanie w którym tworzył artysta jest przecież niewątpliwą pamiątką. Co do dzieł jeszcze, oczywiście że zostały i to nie jedno. To była znana i ceniona artystka.

A tak całkiem prywatnie, to nie zazdroszczę córce artysty. Myślę że warto jej pomóc ale odnoszę wrażenie że po części cała sprawa z magistratem jest niejako na życzenie.

Pozdrawiam.
krzyśku (+piuska:))
(,,,,,,,,,,) kg przecinków do wstawienie w odpowiednie miejsce :DDD

mail do krzyśku kliknij TU
Tomasz31
Tomasz31 wt., 2011-09-06 06:40

Współczuję tym, którzy będą

@krzyśku:

Współczuję tym, którzy będą słuchać twoich mądrości Pod Filarami.!!!

Tomasz
Roman
Roman wt., 2011-09-06 10:00

Uwaga...

@Jamajka:

Zbliżasz sie do strefy ochronnej - komentowanie tych wypowiedzi grozi śmiercia na MM'ce!

Perelka
Perelka wt., 2011-09-06 07:32

Panie bytku nie ma mnie w

Panie bytku nie ma mnie w mieście. Czy będzie możliwość podpisania apelu innego dnia w innym miejscu?Mimo najszczerszych chęci nie dojadę dziś do Gorzowa, a chcę poprzeć ważną akcję swoim podpisem.==Pozdrawiam

E. Zając
krzyśku
krzyśku wt., 2011-09-06 08:37

Zatem...

@Elena:

...miło mi, że czytasz moje artykuły i komentarze. Dziękuję i pozdrawiam.

Pozdrawiam.
krzyśku (+piuska:))
(,,,,,,,,,,) kg przecinków do wstawienie w odpowiednie miejsce :DDD

mail do krzyśku kliknij TU
redakcja
redakcja wt., 2011-09-06 09:19

...

Usunęliśmy naruszające regulamin komentarze: Romana, Czeda, Tomasza31 i Zenka. Ostrzegamy Romana i Czeda, że konieczność naszej kolejnej interwencji w takiej sprawie skończy się blokadą konta na miesiąc. Natomiast za wielokrotne naruszenie regulaminu blokujemy na miesiąc konto Tomasza31 i za rażące Zenka. Po upływie tego terminu w celu odblokowania kont zainteresowani powinni stawić się osobiście w redakcji.

redakcja
redakcja wt., 2011-09-06 09:46

...

Usunęliśmy też naruszający regulamin komentarz Eleny. Ostrzeżenie. Kolejne skończy się blokadą konta.

Roman
Roman wt., 2011-09-06 09:57

Zalecam ignorowanie...

Dlaczego? Prowadzicie do tego że wypowiedzi Krzyśku trzeba ignorowac... niech sobie pisze na MM... polemika z nim grozi zawieszeniem?

Elena
Elena wt., 2011-09-06 12:06

Zawieszam konto - redakcjo nie trudź się!

@Roman:

Mam wrażenie, że co wolno K to nie innym !
Dziekuję za uczestnictwo na stronie gdzie selekcja odbywa się na tej zasadzie!

Elena
Elena
Elena śr., 2011-09-07 11:31

Zawieszam konto Edytuję

@Elena:

Zawieszam konto

Edytuję :

Dopóki - za Czedem - pan K + piuska nie wyjasni sprawy nie będę udzielać się na mm.

Elena
Tomasz Nieciecki
Tomasz Nieciecki wt., 2011-09-06 14:19

...

@Roman:

Romku, polemizuj, z kim chcesz, ale rób to w zgodzie z netykietą.

Prawdziwi mężczyźni nie lubią miodu, oni żują pszczoły.
Czed
Czed wt., 2011-09-06 10:25

Od dziś ignoruje obecność na

Od dziś ignoruje obecność na mm Gorzów osobnika o nicku "krzyśku + piuska" . Niech sam ze sobą lub swoimi "przyjaciółmi" dyskustuje. Będzie to dyskusja b. ciekawa!!! Redakcji chcę napisac - ochraniacie oosbnika, który z premedytacją zniszczył panią Meg i udaje, że nic się nie stało. Mmkowicze znamą prawdę - wy udajecie że nie!!!Możecie mnie zabanować, usunąć całkowicie lub zaskarżyc - lotto mi to!

-------------------------------------------------------------------------------------------------- "prawie wszystkie mądre tezy mają dla równowagi równie mądre antytezy" BAŚKO! PRZEGRAŁAŚ!
Tomasz Nieciecki
Tomasz Nieciecki wt., 2011-09-06 14:21

...

@Czed:

Nikogo nie ochraniamy, poza netykietą.

Prawdziwi mężczyźni nie lubią miodu, oni żują pszczoły.
Gorzowiak
Gorzowiak wt., 2011-09-06 11:31

"Podziękujmy "Krzyśkowi

DZIĘKUJEMY
DZIĘKUJEMY
DZIĘKUJEMY

Działaj dalej - za miesiąc zostaniesz sam z piuską :D:D:D

------------------------------------------------ http://pl-pl.facebook.com/people/Igor-Jankowiak/100001468775117 Szukaj mnie na facebook.com i nie pisz, że jestem Meg!
Oles
Oles wt., 2011-09-06 16:49

Polemika na mm? To se

Polemika na mm?

To se nevreari!

Pozdrawiam serdecznie .

---Widzisz w moim poście błąd ortograficzny? Zgłoś naruszenie regulaminu redaktorowi dyżurnemu ----
  • 1 Strona
  • 1
  • 2